بهترين مدارس ابتدايي آمريكا

در اين وبلاگ قصد دارم شما را با انواع راه هاي تحصيل در اروپا آشنا كنم

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

بهترين مدارس ابتدايي آمريكا

براي تحصيل در مدارس آمريكا بايد ابتدا از بهترين مدارس اين كشور اطلاعات جامعي را كسب كنيد. از آنجا كه در اين كشور مدارس مختلفي با امكانات متنوعي وجود دارند، ما قصد داريم تا در اين بخش بهترين مدارس اين كشور را با شما بررسي كنيم.

مدرسه ابتدايي ميسن رايس (Mason- Rice)

اولين مدرسه‌اي كه قصد داريم تا به آن بپردازيم، مدرسه ابتدايي ميسن رايس است كه در ماساچوست قرار دارد. اين مدرسه در دهه ۹۰ ميلادي پا به عرصه آموزش و پرورش دانش‌آموزان گذاشت. مدرسه ميسن رايس با هدف اينكه كشور آمريكا جامعه‌اي دانش‌آموخته داشته باشد، ساخته شد و توانست وظيفه خود را به درستي عملي كند.

يكي از مواردي كه اين مدرسه را به يكي از بهرتين مدارس ابتدايي آمريكا تبديل كرده است، نمرات بالاي دانش‌آموزان اين مدرسه در تمام دروس به خصوص رياضي است. همچنين اين مدرسه به دليل بهره‌وري از امكانات متنوع براي دانش‌آموزان، باعث شده است تا آن‌ها بتوانند به اهدافي كه در كنار درس‌خواندن در نظر دارند، دست پيدا كنند.

مدرسه  Little Harbor (ليتل هاربور)

سالانه ۴۰۰ دانش‌آموز در مدرسه ليتل هاربور واقع در پورتسمورت ايالت نيو همشاير تحصيل مي‌كنند. در اين مدرسه نيز ۲۳ معلم مختلف براي دروس مختلف وجود دارند كه انواع دروس را براي دانش‌آموزان تدريس مي‌كنند.

در اين مدرسه پروژه‌هاي عملي مختلفي وجود دارند كه دانش‌آموزان اين امكان را خواهند داشت تا بتوانند علاوه بر تئوري، به صورت عملي نيز كسب علم كنند. در اين مدرسه امكان ثبت نام در كمپ‌هاي مختلف پيش‌آهنگي و ورزشي وجود دارد. همچنين علاقه‌مندان به محيط زيست نيز و طبيعت نيز‌ مي‌توانند با ثبت نام در كمپ طبيعت، از طبيعت بكر و زيبايي آمريكا ديدن كنند.

مدرسه بي هد (Bay Head)

اين مدرسه در نيوجرسي آمريكا قرار دارد و توانسته است چندين بار جايزه بهترين مدرسه از ديدگاه جامعه آكادميك را ببرد. همچنين در اين مدرسه آموزش‌هاي جالبي قرار دارند كه اين امكان را مي‌دهد تا دانش‌آموزان بزرگتر بتوانند به دانش‌آموزان كوچكتر در درس‌هايشان كمك كنند. اين كار علاوه بر بار علمي مثبتي كه دارد، اين امكان را هم به دانش‌آموزان مي‌دهد تا بتوانند آسان‌تر وارد اجتماع شوند و با ديگران ارتباط برقرار كنند.

از ديگر مواردي كه اين مدرسه را خاص جلوه مي‌دهد، اردو‌هاي علمي و تفريحي است كه چندين بار در طي سال برگزار مي‌شوند. اردوهاي تفريحي باعث مي‌شوند تا درس براي دانش‌آموزان خسته‌كننده نشود.همچنين دانش‌آموزان امكان استفاده از كامپيوترهاي مخصوص مدرسه را خواهند داشت و سيستم آموزشي مدرسه نيز به تخته‌ هوشمند تجهيز شده است تا سطح كيفي آموزش در اين مدرسه به بالاترين سطح برسد.

مدرسه ابتدايي فراست (Frost)

مدرسه ابتدايي فراست در فراستبوگ مري‌لند قرار دارد كه توانسته با ارتقا دادن سطح آموزشي خود در چند سال اخير، اين مدرسه را در ليست برترين مدارس آمريكا قرار بدهد. در اين مدرسه فعاليت‌هاي غير درسي نيز انجام مي‌شوند كه باعث مي‌شوند تا دانش‌آموزان بتوانند لذت بيشتري را از دوران تحصيل خود ببرند.

فعاليت‌هاي غير درسي اين مدرسه تنها به ورزش و يا هنر ختم نمي‌شود. به عنوان مثال تزيين كدو تنبل در مراسم هالووين يكي از رسوم اين كشور است كه سالانه در مدرسه فراست اجرا مي‌شود. در مبحث تحصيلي نيز اين مدرسه توانست با كسب ۵ ستاره كيفي خود را در رتبه ۱۷ از ميان ۸۱۳ مدرسه آمريكا قرار بدهد.

https://mmconsultingfirm.com/fa/%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/

مردم آمریکا: آشنایی با فرهنگ، دین، زبان و همه موارد ضروری

ایالات متحده آمریکا متشکل از فرهنگ ها، زبان ها، هویت ها و آداب و رسوم مختلف است. اما شاید بخواهید بدانید فرهنگ “آمریکایی” چگونه است. به یاد داشته باشید که این فقط یک مقدمه بسیار کوتاه و جامع درباره فرهنگ و مردم آمریکا است. جامعه آمریکا تنوع زیادی دارد و آنچه در این مقاله آمده قابل تعمیم به کلیه افراد آمریکایی که ممکن است با آنها ملاقات کنید نخواهد بود!

آداب غذاخوری

  • آمریکایی ها در حین صبحانه، ناهار و شام معاشرت و تجارت می کنند.
  • اگر هدف کسب و کار باشد، معاشرت به حداقل می رسد.
  • وعده های غذایی اجتماعی بیشتر با هدف خوردن انجام می شوند تا گپ زدن و گذراندن وقت.
  • اگر کسی را به رستوران دعوت کنید، باید هزینه آن را بپردازید.
  • چنگال در دست چپ و رو به پایین و چاقو را در دست راست نگه داشته می شود.
  • در صورت لزوم می توانید از خوردن غذاها و نوشیدنی های خاص خودداری کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.